31 mai – 4 iunie 2010 Evaluarea competentelor lingvistice intr-o limba moderna – proba C Bacalaureat 2010



În data de 31 mai – 25 iunie 2010* elevii vor susţine Evaluarea competentelor lingvistice într-o limbă modernă – proba C. UPDATE: LISTA CENTRELOR DE BACALAUREAT DE EVALUARE a competențelor lingvistice și digitale în care se susține proba "C" din cadrul examenului de bacalaureat lista centre evaluare BAC 2010_Proba C_var finala.rar

Subiecte probe orale, bacalaureat 2010: competente lingvistice:

Descarcă modele de subiecte pentru proba C: C competente lingvistice lb engleza
C competente lingvistice lb franceza
C competente lingvistice lb germana
C competente lingvistice lb italiana
C competente lingvistice lb portugheza
C competente lingvistice lb rusa
C competente lingvistice lb spaniola
Bacalaureat 2010 Proba de evaluare a competenţei lingvistice PROBA C de evaluare a competenţei lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională Structura subiectelor Această probă se va desfăşura în trei etape: I. Proba scrisă - 90 minute: I.A. Înţelegerea textului scris; I.B. Exprimare scrisă. II. Exprimare orală – 10-15 minute III.

Înţelegerea textului audiat – 20 minute I. Proba scrisă – 90 de minute I.A. Înţelegerea textului scris Elevul va trata, la alegere, unul dintre cele două texte-suport prezentate, pe baza cărora va avea de răspuns unui număr de întrebări, astfel: - un text de dimensiuni reduse, pe o tematică accesibilă, din sfera vieţii cotidiene, cu un grad relativ redus de complexitate; - un text amplu, pe o temă de interes general, având un grad de complexitate mai ridicat. I. B. Exprimare scrisă Elevul va avea de redactat, la alegere, unul din cele două texte: - unul de dimensiuni relativ reduse, cu grad scăzut de dificultate (exemplu: un e-mail adresat unui amic, un anunţ, o carte poştală, o scurtă scrisoare etc); - unul mai amplu, având un grad de dificultate mai ridicat (exemplu: o scrisoare de răspuns la o solicitare, un scurt articol de ziar conţinând un punct de vedere personal cu argumentaţie adecvată etc). II. Exprimare orală – 10-15 minute Fiecare bilet va conţine câte trei întrebări de dificultate progresivă (exemplu: o întrebare referitoare la universul personal – Ce vrei să faci în viaţă?; o cerinţă care să implice o scurtă relatare – Cum ţi-ai petrecut week-endul trecut?; o părere personală cu justificare/argumentare pe o temă de interes – Ţi-ar plăcea să studiezi în străinătate? Unde? De ce?) Pe ansamblul probei, se va ţine cont de capacitatea elevului de a interacţiona cu evaluatorul/cu ceilalţi candidaţi (respectarea situaţiei şi a codurilor sociolingvistice; adaptarea actelor de vorbire la situaţie; capacitatea de a răspunde solicitărilor interlocutorului). III. Înţelegerea textului audiat – 20 minute Elevii vor audia două texte autentice în limbă standard: - unul de dificultate redusă, cu durata de circa 2 minute, pe baza conţinutului căruia vor avea de răspuns la 4 - 5 întrebări; - al doilea de dificultate medie, cu durata de 3 - 4 minute, pe baza conţinutului căruia vor răspunde la 5 - 6 întrebări. *In data de 27.05.2010 ministrul Funeriu a prelungit aceasta proba pana in data de 25 iunie 2010.

Ultimele Articole

Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]