CAP. IV: INSTRUMENTE ALE CERCETÃRII DE MARKETING





CAP. IV: INSTRUMENTE ALE CERCETÃRII DE MARKETING ÎN DOMENIUL SERVICIILOR DEF:Mãsurarea=exprimarea simbolicã (numericã sau nenumericã)a gradului în care un fenomen posedã sau nu o caracteristicã. Exempulu:exprimare numericã:40% preferã Braşovul Exemplu:exprimare nenumericã:Braşovul este apreciat ca fiind foarte frumos DEF:Scala=instrumental de mãsurare DEF:Scalarea=procesul de construire a scalei. TIPURI DE SCALE: 1)Scale nemetrice a)Scala nominalã b)Scala ordinalã 2)Scale metrice a)Scala interval b)Scala proporţionalã Scala nominalã:-permite clasificãri -nu permite ordonãri -nu are intervale egale - nu are origine unicã Scala ordinalã:- permite clasificãri - permite ordonãri -nu are intervale egale - nu are origine unicã Scala interval: :- permite clasificãri - permite ordonãri - are intervale egale - nu are origine unicã Scala proporţionalã: :- permite clasificãri - permite ordonãri - are intervale egale - are origine unicã

Alte Lectii din marketing

Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]