Marketing turistic - Marketing

Observarea este o metoda de cercetare primara nonreactiva. Ea presupune urmarirea subiectilor studiului, fara ca acestia sa fie constienti ca sunt observati, in scopul de a culege informatii privind comportamentul lor in diverse situatii si modul in care reactioneaza la anumiti s...
Tehnici de cercetare a pietei turistice Potrivit autorului american Edward McQuarrie, orice demers de cercetare de marketing trebuie sa fie structurat in doua mari faze: Faza 1: cercetarea exploratorie. Scopul cercetarii in aceasta faza este definirea problemei de decizie c...
Cercetarea de marketing in turism – elemente de baza Cercetarea de marketing cuprinde un ansamblu de tehnici si procedee specifice de culegere, analiza si prelucrare a datelor privind piata intreprinderii, cu scopul de a oferi un suport la adoptarea deciziilor si strategiil...
Segmentarea pietei turistice Piata turistica poate fi abordata, la fel ca orice alta piata, sub trei aspecte: global, individualizat si pe segmente. Abordarea globala este specifica operatorilor turistici care ofera servicii nediferentiate pentru toate categoriile de cl...
Piata turistica Notiuni de baza In acceptiunea sa cea mai larga, piata turismului si calatoriilor este formata din totalitatea persoanelor care au dorinta si nevoia de a calatori si care au si resursele necesare pentru a-si satisface aceasta dorin...
Mediul de marketing al firmei turistice In cadrul oricarei firme, responsabilitatea analizei mediului exterior si a identificarii schimbarilor de mediu revine in primul rand oamenilor de marketing. Pe de o parte, ei dispun de instrumentele necesare monitorizarii med...
Introducere in marketingul turistic Aplicarea marketingului in turism a inceput mai tarziu decat in alte domenii. Explicatia consta in faptul ca turismul a devenit un fenomen de masa abia la inceputul anilor saptezeci, atunci cand in alte domenii de activitate precum industr...
Turismul – notiuni si definitii Calatoriile si turismul reprezinta la ora actuala o piata globala, de dimensiuni uriase, unde se manifesta cererea consumatorilor pentru o imensa varietate de produse si servicii. Nu doar dimensiunile si ritmurile sale de crestere fac aceasta ...
« 1 2